Öne Çıkan Yayın

Bir "at izi it izi" hikayesi

Reina saldırısının katilinin aranma süreci, Susurluk kazası sonrası dönemin popüler isimlerinden Yeşil lakaplı Mahmut Yıldırım ile i...

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Beklerken



ufacık bir çocuktun ya sen
kapkara gözlerinden süzülen yaşları sevdim.
çok derde bulaşmıştın ya,
içine hapsettiğin çocuğu sevdim.
bilseydim bu kadar derinmiş ızdırabın
söküp atmaz mıydım ruhuna hapsolmuş kahrını.
damla damla süzülürken dudaklarına yaşlar
eğilip öpmez miydim her bir damlasını.
bilsem uzanacak bana o eller
tutup kaçırırdım bin yıl uzağa.
bilsem bu kadar çaresizsin
derman olmaya gelmez miydim.
sen, kaybolmadan kendi içinde
ben seni içime hapsetmez miydim...

ay vurmuş adına
gülüşün gün kadar sıcak
sözlerin gece kadar karanlık...
ele sunmuşsun kendini
neyleyim...
bir yanım beklese de seni
bir yanımı hasretinle demlerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder