Öne Çıkan Yayın

Bir "at izi it izi" hikayesi

Reina saldırısının katilinin aranma süreci, Susurluk kazası sonrası dönemin popüler isimlerinden Yeşil lakaplı Mahmut Yıldırım ile i...

7 Kasım 2011 Pazartesi

Üşüyorum...

acıyor, çek elini!
işkembede saklıyorum duyguları...
ya hak diyorum,
aklım biraz sulanmış,
bulaşma bu gece...
üşüyorum, kapat artık radyoyu...
kitaplarda medeniyet arıyorum,
sokaklar çok gürültülü başım ağrıyor,
bu arada uzun zamandır pek de bi şey okumadım.
bu gece dokundu alkol,
sigaraya başlasam daha iyiydi,
paket taşımaktan utanmazdım belki.
çok karışık kafam çok!
cırcır olmuş beynim,
kustukça kusuyor,
dayanamıyorum.
hadi gel uzan artık yanıma,
çok üşüdüm.
yüzün mü eskidi senin?
ben mi tükeniyorum zamandan öteye?..
bak yine başka başka şeyler geldi aklıma!
uyuyalım mı?
yalnızlıktan di mi?
bak olmadı ama şimdi bu!
bi sigara ver bari...
ateşin var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder