Öne Çıkan Yayın

Bir "at izi it izi" hikayesi

Reina saldırısının katilinin aranma süreci, Susurluk kazası sonrası dönemin popüler isimlerinden Yeşil lakaplı Mahmut Yıldırım ile i...

10 Kasım 2012 Cumartesi

Şikayetim var!


Mağramı özledim.
Şimdi dışarıda yağmur yağıyor,
o yağmuru penceremden izlemeyi
gövdesi çatlak bağlamamı
mağramın ahşap kokusunu...
özledim...

sonra İstanbulu...
Kadıköy, moda çay bahçesi, simit, sahilde bira...
karaköy, galata köprüsü, balık pazarı arkasında salaş balıkçıdaki ekmek arası balık...
Taksim, yüksek kaldırımdan yukarıya adımlamak, asmalı mescitten usulca süzülüp nevizadeye varmak...
beşiktaş sahilde tekelden alınmış biraları yudumlamak...
maltepe sahilde güneş batımına doğru yalnız başına eller cepte yürümek...
özledim...

yağmur yağıyor hala...
bir de rakı içerdik...
peynir, cacık, patlıcan salatası, biraz da yeşillik,
Müzeyyen Senar'dan Kimseye etmem şikayet eşliğinde...
Ama şikayetim var hakim bey!
28 yıl koşar adım ilerleyen zaman
şimdi emekliyor!
Yoruldum,
Sıkıldım,
bunaldım,
bitsin bu ızdırap!
yeter!
yağmur da kesilmek üzere sanki...
gideyim o zaman ben yavaştan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder