Öne Çıkan Yayın

Bir "at izi it izi" hikayesi

Reina saldırısının katilinin aranma süreci, Susurluk kazası sonrası dönemin popüler isimlerinden Yeşil lakaplı Mahmut Yıldırım ile i...

18 Şubat 2013 Pazartesi

Aşırı çok ciddi aşk şiyiri!


-bir erkeğin öz hissiyatları ve romantizm algısı üzerine-

Sana İngilizce Merhaba demek isterdim,
Lakin ortalık dili oldu
O nedenle hujambo* sevgilim.

Gözlerine bir buse kondurmak isterdim,
Lakin çok acemice olur
Uzat dudağından bir yol öpem bebeğim.

Dudaklarından Ab-ı hayat tatmak isterdim,
Lakin 
O ne a. koyim! 
Su sudur, ab-ı bab-ı mı olur!
doldur bi bardak hele şu damacanadan 
çok susadım ciğerim.

Biliyorum çok romantiğim,
Lakin romantizm karın doyurmuyor
Bugün ne yemek yaptın la hanım?

Seni seyreylemek hayatımın en güzel ânı iken, 
Yeter artık dolanma ortalıkta
Gel kıvrıl hele yanıma,
bak tutuşuyor eteklerim!

Senden bir çocuğum olsun, 
Sana benzesin çok istedim.
Lakin bıktım bu çocukların tantanasından
Sustur şu danaları be kadın! 
Vercem şimdi şamarı kaba etlerine!

Bir ömür senle nasıl geçti anlamadım ömrümün baharı.
Gecemi gündüzümü zindan ettin dırdırınla anası kılıklı, 
Sen olmasan yaşayamazdım ya ben,
Ah ulan senin yüzden ne karılar kaçırdım 
Allahın paspalı!

*Kiswahili dilinde merhaba...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder